duminică, 4 iulie 2010

Charlie Bewley vorbeste despre Kristen si Robert, in ultimul sau interviu


Kristen Stewart si Robert Pattinson sunt principalele staruri - cum te face asta sa te simti bine-venit pe platourile de filmare?
Nu cred ca munca asta este cu adevarat sa te simti confortabil. La sfarsitul zilei, toti suntem actori - nu a existat nici un proces de initiere. Sunt, in mod evident, o mare presiune. Imi placea sa vorbesc cu Kristen. Ea e foarte adanca, inteligenta... Si Rob imi aminteste de multi oameni de acasa. El mi-a spus despre prietenii lui... Muzica e foarte importanta pentru el, dar cu 12-13 ore de filmari, nu exista timp pentru altceva. L-am auzit cantand si e chiar bun.
Ii vedeati pe Kris si Rob ca un cuplu la filmari?
As dori sai vad impreuna. Cand au fost sub lumina reflectoarelor, camerelor de filmat si a actiunii, in mod evident, au fost impreuna si au jucat atat de bine!
Fanii Twilight sunt foarte pasionati - ce ai simtit cand ai fost la filmari?
A fost mai greu la filmarile din Italia, cand fanii erau pe platoul de filmare. Erau 5000 de fani intr-un spatiu cat un teren de tenis. Toata lumea ,,Charlie, Charlie, poti sa-mi dai un autograf?" Apoi te trezesti ca spuen ,,Dar Rob?" Cred ca el a fost inchis undeva. Imi aduc aminte perfect ziua cand am devenit celebru.
Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2