duminică, 4 iulie 2010

Baietii Twilight vorbesc despre iubire.



Pentru Richards Decan:
Recent,am fost oaspete la Summit Entertainment din Los Angeles si am vorbit cu baietii din Twilight care erau pentru promovarea celei dea treia parti din franciza.
Reporter:Ati avut trei directori diferiti la toate cele trei filme.Care este diferenta pentru voi?
Pattinson:Nu stiu daca este necesar sau daca se arata prin filme dar diferenta dintre Chris Weitz(director New Moon) si David Slade(director Eclipse) este dramatica.Chris a vazut primul film si a crezut ca e bine sa mergem dupa cesta.David a vrut ca sa fie diferit de primele doua.Totul parea asa de nou in prima zi.Miscarile si actiunile lui Edward in fiecare parte a actiuni se scutura un pic.
Lautner:Ei bine Jacob este un pic mai frustrat si hot in film.Este emotional pentru mine.Exista o multime de scene emotionale intre mine si Bella (Kristen Stewart)si intre Edward si jacob.El devine mai atras de Bella(in legatura cu scena sarutului) dar si luptele sunt mai dramatice si mai dificile.
Reporter:Vordind de scena sarutului.Stiu ca tu si Kristen sunteti buni prieteni.A fost un pic ciudat nu?
Lautner:Da suntem prieteni buni.Nu a fost chiar inconfortabil.Dupa ce am terminat scena cu sarutul si mai exact scena cu pumnul ea imi spunea "Ewww..ne-am sarutat.Ciudat."Si apoi am facut din nou si din nou scena.Dupa un timp ne-am obisnuit.
Reporter:In film,personajele voastre sunt indragostite rau de tot de Bella si fiecare are interesele sale.Ea nu stie ce sa aleaga si este motivul de cearta.In viata reala,ar putea fi intr-o reala ar putea fi intr-o relatie asa de dificila?
Pattinson:Oh nu,in nici un caz.Nici macar nu pot sta cand doi oameni striga unul la altul.Asta e una din provocarile mele din acest film.Este un echilibru intre aspectele emotionale cu emotiile fizice.Uneori sunt momente in care trebuie sa faci o poveste despre o lupta si asta devine foarte complex

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2