sâmbătă, 16 octombrie 2010

Taylor Kinney vorbeste despre Taylor Lautner si Twilight


http://i55.tinypic.com/nqyfkp.jpg


Se pare ca pentru a putea juca un varcolac in zilele astea trebuie sa ai un abdomen uimitor.Taylor Lautner s-a pregatit pentru rolul lui din Twilight - tu cum te-ai pregatit?


Asta cred ca e cea mai ceruta conditie.Oamenii doar trimit poze cu muschii lor si pot face doar din asta o slujba [rade]. Varcolacii sunt doar putin mai masculini,putin mai mari.Sunt multi Taylori ... dar nu a fost intimidant.Eu sunt destul de atletic.Nu pot sa stau degeaba,deci cand am timp liber,alerg,merg cu bicicleta,fac surf,ma duc la sala sau altceva.


Varcolacii sunt foarte populari in zilele de azi.Tu urmaresti True Blood sau Twilight?


Ei bine,nu-mi permit atat de mult,dar am urmarit episoade din True Blood,cred ca e un show minunat.Am vazut primele 2 filme Twilight si mi-au placut.A fost distractiv sa urmaresc.Sa vad ce se intampla intre vampiri si varcolaci ... .


Daca tu,Taylor Lautner si Sam Trammell din True Blood ati merge impreuna in padure,cine ar iesi victorios?


Oh da,eu as castiga sigur.Cu siguranta.

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2