sâmbătă, 16 octombrie 2010

Peter si Nikki despre Breaking Dawn

Twilight's Nikki Reed Excited to Become Immortal Aunt

Peter Facinelli (Carlisle) a dat un intreviu pentru revista OK! , in care a vorbit despre filmarile Breaking Dawn, care trebuie sa inceapa, si despre aparitia personajului Renesmee in familia Cullen. Tot articolul AICI

Astepti cu nerabdare sa fii bunic in film?
Nu. Cred ca nimeni nu asteapta cu nerabdare sa fie bunic.

Sotia ta a spus ca ai fi un bunic sexy.
Un bunic sexy. Pai, cred ca n-as avea concurenta prea mare. Nu exista multi bunici de 23 de ani. Se presupune ca personajul meu ar trebui sa aiba 23 de ani
sursa 

Edward si Bella s-ar putea sa devina niste parinti mandri in viitorul film Twilight:Breaking Dawn,dar Nikki Reed s-ar putea sa fie mai emotionata de prezentarea bebelusei Renesmee.

"Sunt chiar incantata de relatia mea cu copilul asta" a spus actrita,22,pentru PEOPLE la un eveniment Cirque du Tacori in Santa Monica "Dar imi place si mai mult cum afecteaza relatia mea cu Jacob"

"In prima parte a cartilor eu si Jacob ne uram" spune ea " dar ne apropiem datorita acestui copil si creem aceasta conexiune puternica"

"Pare asemanatoare dar in acelasi timp mai schimbatoare fata de relatia dintre mine si Taylor in viata reala" spune ea "Evident ca suntem prieteni ,dar acum exista o relatie jucausa pe care putem sa o exploram"

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2