sâmbătă, 19 iunie 2010

Interviu cu familia Cullen

In Twilight Saga Eclipse, are loc lupta cu vampirii nou-nascuti creati de razbunatoarea Victoria. Asta a insemnat o multime de actiune pentru Peter Facinelli(Carlisle) , Kellan Lutz(Emmett) , Ashley Greene(Alice) si Nikki Reed(Rosalie).


         ,,Ghiciti cine vine la cina"
PeterNu toata lumea are pe cineva ca Edward in familia lor care pare a avea o relatie problematica? ,,Chiar as vrea sa fie altfel aceasta persoana" , dar fiindca il iubesc, ei zambesc si spun ,,Bine ai venit in familie" . Cred ca dragostea te face sa faci unele lucruri nebune, chiar si pierderea eternitatii.
NikkiVreau sa spun, intrebati-l pe fratele meu cu cate fete a fost si cat de mutl au durat relatiile dupa ce le-a intalnit familiile.Am crescut foarte repede si m-am mutat cand eram destul de tanara, asa ca atunci cand eram intr-o relatie serioasa, era mult mai usor sa aduc un tip acasa sa-mi cunoasca familia.
           ,,Cel mai mare magnet de fani"
KellanE doar amuzant cum asta ne schimba viata, mai ales a lui Rob. Este ca atunci cand te vede un fan, si apoi vezi zeci de fani care sar prin jurul tau. Dumnezeule, e o nebunie sa te gandesti ca ai nevoie de un bodyguard. Dar Rob nu are nici o sansa. Nu e doar un actor, el e un tip grozav pe care noi toti il ,,iubim" pentru ca nu s-a schimbat ca persoana.
          ,,O intalnire ciudata"
KellanCand am filmat in Oregon, eram in camera de hotel si a batut cineva la usa. Am crezut ca era cineva de la hotel pentru ca apoi urma sa luam cina. Am facut un dus si mi-am pus un prosop pe mine. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am deschis direct usa pentru ca as fi fost complet gol. Am auzit voci tipand ,,Emmett suntem fanii tai" si puteam sa jur ca aproape plangeau. Asa ca am pus niste haine pe mine cat de repede am putut si am deschis usa. Erau doua doamne minunate cu un cos urias plin de bunatati pentru noi.
          ,,Intre coperti"
AshleyImi amintesc cand am citit prima carte intr-o zi si jumatate si m-am indragostit de ea, asa ca le-am citit si pe a doau si a treia. Atunci am inteles de ce oamenii sunt atat de fascinati de poveste. Imi amintesc ca, atunci cand am ajuns in distributie, am fost atat de bucuroasa incat imi dadeau lacrimile. Nu mi-am dat seama la ce duce aceasta treaba, pana am inceput sa filmez in Portland si mama mea mi-a spus ,,Ai un fan site deja?" iar eu i-am raspuns ,,Oamenii nici nu stiu inca cine sunt". Acum, peste tot tipa fanii.
  ,,Cine-i taticul?"
PeterSunt responsabil.Am petrecut mult timp impreuna. Cred ca exista o legatura pentru toti, sa ne respectam ca actori. Cand i-am vazut, mi s-a pus un zambet pe fata. Am o dragoste profunda, ca de familie pentru toti Cullen-ii si pentru Bella si pentru Jacob. Vreau doar sa trecem peste si sa ii imbratisez. Ma bucura. Am facut multe lucruri impreuna. Chiar jucam poker la sfarsitul unei zile de filmari.

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2