sâmbătă, 19 iunie 2010

Interviu cu Bryce Dallas Howard


In al treilea film din Twilight Saga, Eclipse, razbunatoarea 
Victoria este interpretata de Bryce Dallas Howard. 
Aici, actrita are motive sa primeasca atentie.

Fitness: Toata lumea se potriveste pentru Eclipse, 
dar provocarea a fost mentinuta. 
Am creat un club de fitness cu 5 prieteni. 
Am creat un sistem de recompense de grup,
 saptamanal verificam,  
si penalizari de grup daca unul dintre noi nu reusea. 
In ceea ce priveste sala de fitness, 
este adesea mult mai usoara. 
Deci, creearea unui sistem de recompense de 
grup bazat pe obiectivul ,,fitness" face probabil mai mult 
succes si e mai....distractiv!

Sa mancam corect: Mai multi ani am fost vegetariana - sarcina ,
 nasterea fiului meu... - pana cand am dezvoltata o afectiune rara , 
ceva cu amino-acizii. Medicul meu mi-a spus ,, Bryce, 
va trebui sa alegi intre etica si viitorul tau". A fost dificil, 
dar am fost recunoscatoare ca totul s-a rezolvat.
Stil: Aproximativ un an, am rugat-o pe o prietena de facultate 
- acum e designer de costume si stilist - 
sa arunce o privire asupra hainelor mele. 
Am realizat ca n-am mai purtat hainele mele cele mai 
frumoase, pentru ca mi-a fost teama sa nu le stric.
 Ea m-a invatat diferenta dintre 
,,imbraca" si ,,imbracarea corpului" . E o mare diferenta.
 Si acum ma simt mai putin risipitoare.

Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2