duminică, 19 decembrie 2010

Ashley vorbeste despre viziunile lui Alice si rochia de mireasa a Bellei

TwilightMoms au putut sa vorbeasca cu Ashley Greene in timpul sesiunii de autografe a DVD-ului Eclipse.
Kara de pe TwilightMoms:"Au existat multe zvonuri despre viziunile lui Alice - ne poti spune despre ce sunt?"
Ashley:"Nu!Dar va pot spune ca sunt asa de multe viziuni si atatea moduri de a le interpreta -Bill Condon si cu mine am stat si am discutat multe obtiuni am avut multe de spus -dar nu-ti pot spune detaliile inca ..."
Kara:"In rolul lui Alice -te-ai distrat planuind nunta"
Ashley:"Da! ce am lucrat pana acum arata minunat -am vazut desene cu rochia si este frumoasa -este chiar draguta -nu va faceti griji ! O sa fie o scena minunata cand este toata gata ! "

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2