vineri, 5 noiembrie 2010

Kristen pe coperta Backstage Magazine

Photobucket
sursa

Pentru multi actori tineri, acest lucru ar fi reprezentat sansa de a incasa o gramada de bani, de a face o multime de filme bine platite despre diverse povesti de dragoste supranaturala.
Kristen, pe de alta parte, prefera un drum mai provocator: filme independente, roluri care ii vorbesc intr-un mod autentic si portretizarea ocazionala a vreunui idol (cum ar fi, sa spunem, Joan Jett). Ea spera ca cei care vor sa o vada doar ca pe Bella ii vor da o sansa.
"Exista un drum pe care l-am ales acum si sunt constienta de faptul ca nu e la fel de multa audienta pentru filmele ciudate - pentru filme diferite, eclectice - si eu sunt total de acord cu asta", spune ea."Dar in acelasi timp, daca fac filme de genul asta, vreau ca oamenii sa le ia pentru ceea ce sunt in loc sa spuna, "oh, hai sa vedem ce incearca sa faca fata din Twilight."
Kristen spune ca este profund recunoscatoare pentru toate posibilitatile oferite de franciza Twilight, dar ea s-a asigurat ca rolurile pe care le-a acceptat nu se aseamana cu personajul Bellei.  Luati de exemplu prestatia ei din senzationalul film independent "Welcome to the Riley's". Ca adolescenta ce vorbeste murdar si care este stripteuza - Mallory, Kristen este cruda si reala, si le tine piept cu brio partenerilor sai din film, James Gandolfini si Melissa Leo.
Regizorul filmului, Jake Scott, a observat-o pentru prima data pe Kristen in filmul lui Sean Penn "Into the wild". Timpul cat aparea ea pe ecran este limitat, dar s-a facut remarcata."M-am dus sa beau ceva cu Sean Penn si el a zis, "Ia uita-te la copilul asta!", isi aminteste Scott. "Ea nu face prea multe in acest film, dar are tocmai aceasta calitate pe care mereu mi-am imaginat-o ca ar avea-o Mallory." (...) "Este foarte puternica, chiar daca a crescut intr-un mediu fericit si plin de iubire. Este interesant; poate tocmai de aceea ea poate juca aceste caractere deteriorate, complexe."
"Welcome to the Riley's" a fost in pregatiri inca de dinainte de "Twilight" si Scott isi aminteste ca a trebuit sa lupte un pic pentru a o distribui pe Kristen."Am fost norocoasa ca a crezut ca merit", rade ea. Kristen a facut tot posibilul pentru a se ridica la nivelul asteptarilor lui Scott, facand munca de cercetare si documentandu-se asupra personajului. "Sunt din Valley si am avut parte de o educatie normala si privilegiata, asa ca a trebuit sa descopar cine sunt si ce stiu sa fac", spune ea.
Kristen a citit carti despre adolescenti fara adapost, a vorbit cu angajati ai cluburilor de noapte si chiar a invatat sa danseze la bara. "N-o sa-l vedeti in film", spune ea despre dansul la bara, "e pacat, chiar era reusit. Jake nu a vrut sa o exploateze pa Mallory mai mult decat este deja, dar am observat ca s-au stradit al naibii de mult. Am avut vanatai pe piciare, pe tot corpul. Cred ca am facut tot ce am putut sa iasa bine. E foarte important pentru fetele care se regasesc in acest film. Am fi fost niste amatori daca nu am fi facut acest lucru ca la carte." - o parte a traducerii interviului acordat de Kristen pentru Backstage.
sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2