luni, 20 septembrie 2010

Un alt joculet primit de la Dyana

A
Available:permanently
Age:16
Annoyance:school.
Allergic:Manele
Animal:Panda
Actor:Kristen Stewart..;))
B
Beer:no matter
Best Friends:Laura..and Alexya
Body part on opposite sex:Eyes
Best feelin’ in the world:love .. ( and adrenaline)
Best weather: nici prea cald dar nici prea rece..potrivita ;))
Been in Love: imm ..nu va spun :D
Been bitched out:No
Believe in yourself:ooo Yes
Believe in life on other planets: Yes..nimeni nu a demonstrat ca nu este ..asa ca eu cred :D
Believe in miracles:I don't know
Believe in magic:Nup
Believe in God:Dap
Believe in Satan:Never
Believe in Santa: :DDD da
Believe in Ghosts: sincer..nust ..poate cred..poate nu..nici eu nu stiu :))
Believe in Evolution :oouu da
C
Car: :)) daca ar fii sa le spun pe toate ..pai mi-ar lua cateva luni :))
Color::blue, purple, black, green, white :D
Cried in school:imda
Chocolate/Vanilla:amandoua
Chinese/Mexican:Chinese
Cake or Pie : Cake
Countries to visit:China..:D
 D
Day or Night:Night
Dream vehicle:imm am eu una dar nu stiu cum se numeste ..:D dar era de culoare neagra spre albastru
Danced:without break ( street dance ..cel mai mult)
Dance in the rain:cred ca in fiecare an 
Dance in the middle of the street: sincer..nu imi amintesc ,dar dupa cum ma stiu eu cred ca da :))
E
Eyes: Black
Everyone has:heart
Ever failed a class:: No
F
G
Greatest Fear: Secret de stat
Giver or taker:Taker
Gum:Orbit
Get along with your parents:imm
H
Hair colour:Reddish brown
Height:1,63 (mai am de mancat)
Happy: Nici nu stiti cat
Holidays:Ziua catelusei mele :))
How do you want to die: I don't know ( probabil in fata comp-ului :)) ..nu glumesc.Nu stiu..si nici nu vreau sa ma gandesc)
Hate:Manelele
I
In guys/girls.
Eyes:Caprui 
Hair: Brunet
Height:cat mine..daca nu mai inalt
Clothing style:deci nu k un poponar..si nici ca un cocalar :))
Characteristics: ca si mine..crazy :))
Ice Cream:Nu conteaza
Instrument:Chitara electronica :))
J
Job:No
K
Kids: imda ..deci sincer nu stiu
Kickboxing or karate: Karate ..mereu exersam cu fratiorul meu mai mare (cu 10 ani dar nu cont :)) )
Keep a journal?: Yes ( si nu stiu de ce toti din casa se chinuie sa il gaseasca )
L
Love:Ooo da..dar pacat k nu sunt si eu pe lista ei.
Letter: Nu mai stiu..probabil
Laughed so hard you cried: oo da mereu
M
Milk flavour: imm si da si nu
Movie: Muuuuulte..dar ca idee ..genul Horror ( le ador..pacat ca nu mai stiu ..le-am vazut pe toate)
Marriage:Nu ma imaginez la nunta mea
N
Number of piercings: 2
Number: norocos sau ce? daca da,atunci nu am un numar norocos
O
Overused phrase:Inchide gura imi respiri oxigenul
One wish: sa zbor ..dar mai sunt si altele
One phobia: imm de spatii cat mai mici....si spiders
P
Place you’ like to live:L.A..Chine...etc..etc..etc
Pepsi/Coke:Pepsi
Q
Questionnaires: ---
R
Reason to cry: cand pierd pe cineva foarte drag ..sau ma cert (dar asta mai rar)
Radio station:Kiss FM

S:
Song:nu  am o melodie preferata .
Shoe size:38
Sushi: ohh yes..mai tot timpul
Slept outside: Never
Seen a dead body:Imda
Smoked: Nu
Shower daily: zilnic
Single/Group Dates: imm singuri ..ma plictisesc foarte repede de ceva anume ..asa ca in grup :D
Strawberries / Blueberries:Strawberries
T
Time for bed:10
Tatoo:imi doresc
U
Unpredictable:mereu
Under the influence:Nu
Understanding: cand sunt in toane bune da..dar cand nu trebuie sa repeti de nust cate ori k tot nu inteleg
V
Vegetable you hate:Spanac Bleah
Vegetable you love:imm sunt multe
Vacation spot:imda acasa
W

When you grow up: sa ma arunc cu parasuta :)) glumesc..am sa raspund atunci
Wanted to be a model?: da ,cand eram mica ( da mi-am rupt piciorul la ultima mea schema de karate si am ramas cu el k-am nemiscat :)) si am renuntat la visul meu de a fi o papusa Barbie..dar acum,nici sa nu aud de asa ceva)

X
X – rays:Da

Y
Year it’ s now:2010

Z
Zoo animal:Jaguar
Zodiac sign:Peste

Ok sa vedem ..immm il dau.la
Cei care i-am pus la cele 2 joculete
+
Raluu
Irina
Dydy

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2