joi, 16 septembrie 2010

Ricci vorbeste despre Rob si scena de sex in Bel Ami



Imi place cat de usor l-ai numit pe R-Patz.Esti o fana Twilight?
Ok,in primul rand,publiciştii te antreneaza sa-ti spui meritele alaturi de colegii tai.Eu nu prea sunt o fana a culturii pop - daca implica parasirea sufrageriei mele - deci n-am vazut niciun film Twilight, si cred ca l-am pierdut cand era la Starz.Dar Rob este o persoana minunata.

Voi aveti o scena de dragoste in Bel Ami?
Da.Dar el e ca cel mai bun prieten al fratiorului tau,deci noi radeam unul de altul tot timpul.El credea ca e scandalos cat de confortabil ma simteam goala.Eu spuneam,"Asta pentru ca eu am 20 de ani mai multi decat tine".Serios,niciodata in viata mea nu m-am simtit mai batrana.

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2