duminică, 19 septembrie 2010

Lizzy Pattinson vorbeste despre partea ei din Twilight

Cu totii va amintiti aceasta scena.Cand il vedem pentru prima data pe Edward,intrand in cantina.
PhotobucketPhotobucket
Sora lui,Lizzy cand acele frumoase vocalize ce se aud pe fundal,si intr-un nou interviu ea vorbeste despre experienta si contributia la Twilight.

Tu ai scris un cantec pentru Twilight,cum e sa-ti auzi cantecul in film?
Nu a fost chiar un cantec;eu am cantat pe fundal ,pe partiturile filmului.Vocea mea probabil este mai prominenta in piesa 'Who Are They' in momentul in care Edward Cullen apare in scena cantinei.Am inregistrat cu Carter Burwell si Cathrine Hardwicke la studioul lui Hans Zimmer in Los Angeles si la Studiourile Air din Londra.Au fost 2 persoane minunate cu care am lucrat si a fost fascinant sa vad si sa aud cum muzica influenteaza starea scenei.Sunt onorata ca am facut parte din film,chiar daca e o parte mica.A fost asa de distractiv!

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2