sâmbătă, 18 septembrie 2010

Kristen prin ochii colegilor si regizorilor

Eu cred ca e o actrita extrem de talentata,plus noi suntem destul de apropiati,deci eu intotdeauna sunt alaturi de ea" - Max Thieriot [Catch That Kid]
Ea are o prezenta anume",spune el pt PopEater ."Ea a intrat in camera.Pur si simplu simti ceva ,si te intrebi cine este persoana aia?"-Udayan Prasad -regizorul The Yellow HandKerchief.
"Ea nu are nevoie de ajutor.E pe calea cea buna.E o fata buna" A spus Foster pentru PEOPLE."Si o iubesc pe copii aia.Am petrecut atat de mult timp cu ea"
"Kristen nu este interesata sa isi arate emotiile ,si din asta rezulta performante inteligente si interesante" -Jodie Foster [ The Panic Room]
"Kristen este 'o masina a adevarului' ..ca prin magie usor de regizat.Ea este o adevarata forta cu instincte grozave "Sean Penn [regizorul Into The Wild]
"E o actrita grozava" Chris Weitz [regizorul The Twilight Saga :New Moon]
"Eu mereu am fost cucerit de inteligenta ei.Ea a fost cu adevarat cu picioarele pe pamant si are o putere si o ferocitate anume,perfecta pentru Georgia "-Mary Stuart Masterson [ regizoarea The Cake Eaters]
Despre Rob si Kris " N-am mai avut niciodata un actor ca  Rob sau Kristen.Ei sunt remarcabili ,dar cu siguranta provocatori intr-un fel..."Catherine Hardwicke [ regizoarea Twilight]
"In momentul in care camerele de filmat incep sa inregistreze, ea devine Bella instantaneu. O cunoaste [pe Bella] pe dinafara, dar este deschisa sa discute in orice moment. Mi-am petrecut majoritatea timpului doar reasigurand-o [ca am filmat scena], ceea ce e diferit fata de ragizat in sine." [David Slade -Twilight Saga:Eclipse]

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2