luni, 6 septembrie 2010

Interviu cu Nikki



  • Deci,am auzit ca Dj Qualls [colegul tau] te-a ales sa o joci pe Stephenie ?
Nikki:Dj si cu mine suntem prieteni de...nici nu mai stiu de cat timp...de cand eram mica!De fapt el stia de scenariu inaintea mea ,si l-au intrebat cine ar trebui sa o joace pe Stephenie si el a spus ca eu.
  • Ce prieten minunat!Filmul este atat de intens.Ai semnat contractul pentru el imediat?
Nikki:A existat putina rezistenta la inceput ,pentru ca ,eu intr-un fel o joc pe fata frumoasa ,care intimideaza ceea ce este foarte ciudat pentru ,ceea ce eu nu sunt atat de frumoasa ca sa intimidez.Cred ca doar atunci cand joci aceste personaje ,oamenii incept sa te vada ca atare.Asa ca m-am dus si m-am intalnit cu ei ,si ei spuneau"Oh,nu e chiar atat de frumoasa,putem sa ii dam ei rolul asta"
  • Ok Nikki esti modesta
Nikki:[rade]M-am gandit ca o sa fie o situatie usoara pentru ca DJ si cu mine suntem apropiati ,dar a fost foarte interesant cat de intens devenea datoria naturii proiectului si cat de putin timp aveam [sa-l filmam]
  • Dar tu esti frumoasa!Cred ca ai o gramada de tipi care incearca sa te agate
Nikki:Nu stiu,barbatii nu incearca in general sa ma agate .Nu stiu care-i problema! Cred ca eman vibratii cu "Stai departe de mine".Eu de asemenea sunt o persoana foarte penibila si poate din cauza ca interpretez personaje atat de linistite si increzatoare ,lumea crede ca asa sunt eu.Dar chiar nu sunt.Barbati de obicei nu vin la mine
  • Ok,deci,ce spui cand/daca o fac?
Nikki:Daca o fac,nu ma pricep deloc sa continui conversatii .Daca cineva spune "Hey ,ce mai faci?"..eu spun "Bine".Si apoi plec.Nu incerc sa fiu rea .E din cauza ca ma simt inconfortabil.
  • Ai jucat multe roluri intunecate in trectu ,mai ales in Thirteen
Nikki:Da.Este important pentru mine ca intotdeauna sa incerc sa gasesc ceva interesant in fiecare personaj,ca locul de unde provin si ce familie au.
  • Ca veni vorba despre familie ,a ta a fost destul de nebunatica cand erai adolescenta,nu?
Nikki:Eu cu siguranta treceam printr-o perioada grea,dar nu eram asa de nimicitoare ca personajul din Thirteen.Cred ca pentru mine ,sa cresc repede si sa locuiesc de una singura ,m-a fortat sa ma maturizez si sa fiu responsabila.N-am avut sansa sa ies si sa petrec ca multe tinere din Hollywood ,care au trait acasa cu mamica si taticul
  • Cum adica ai crescut repede?
Nikki:A trebuit sa platesc facturi.A trebuit sa ma sprijin .Familia mea nu avea multi banii,asa ca si eu trebuia sa fiu adult pentru ei.
  • Uitandu-te in urma,ce sfat ti-ai fi dat cand treceai prin toate acelea?
Nikki:Imi doresc sa fii stiut ca nu sunt singura,ca este greu pentru toata lumea.E duar greu sa fii o tanara fata .Totul este foarte emotional si cred ca ar putea fi o chestie a hormonilor,dar se simte coplesitor.Dar imi doresc sa fi avut acel ceva,care sa ma faca sa ma simt normala.
  • Ce vrei sa zici?
Nikki:Imi doresc sa fii acut un talent.Liceul inseamna numai sa te descoperi ,si cand n-ai altceva de care sa te tii,intr-un fel te pierzi si pasesti intr-o multime care ar putea sa te simti ca ar fi ok.Dar nu ai incredere pentru ca nu ai nici o indemanare.Imi amintesc cat de bine ma simteam cand faceam gimnastica pentru orice ar fi,eu eram gimnasta.
  • Deci o sa-ti pui copii sa fie  gimnasti?
Nikki:[rade]Cand o sa am copii,inca de cand vor fi mici o sa-i bag la un curs de muzica sa dans sau ceva ce o sa-i faca unici.Fratele meu juca fotbal,acela era talentul lui.

  • Personajul lui DJ ,Joe,trece prin multe agresiuni in acest film.Tu ai fost vreodata victima unor agresiuni ?
Nikki:N-am fost niciodata fortata sa curat c**a,in afara de al cainelui meu ,Sidney ,[rade]Dar copii se luau de mine la scoala pana in clasa a7-a a8-a .Si de asta a fost creat Thirteen .Ma simteam in multimea gresita,multimea populara.Vroiam atat de mult sa ma integrez pentru ca am fost batjocorita cand eram mica.Ma simteam ca o ratata.
  • Mda ,toata lumea trece prin asta la un moment dat.
Nikki:Cu siguranta.Dar noi nu aveam multi bani iar mama obisnuia sa imi faca toate hainele si era asa de rusinant.Purtam ochelari si dintii mei erau mari.Ne permiteam duar ca unul dintre noi sa poarte aparat dentar si fratele meu,pentru ca era mai mare s-a ales cu aparatul dentar si eu nu.
  • Nu se poate!nu te credeam!zambetul tau este minunat!
Nikki:Stiu,e amuzant! Acum am dintii drepti si frumosi ,dar atunci era de groaza si eu tot ce-mi doream era aparatul
  • Ok ,deci inafara de aparatul dentar ,ce alt sfat ai vrea sa le dai fetelor care nu se integreaza?
Nikki:Cred ca este important pentru oameni sa experimenteze.Mie nu-mi place cand ti se da un sfat si pare asa de ireal,cum ar fi"Oh ,ramai asa cum esti si nu te alatura niciodata celor cool" deci experimentati si experimentati totul,dar sa aveti o limita.Faceti de toate,dar nu va pierdeti cu firea si nu uitati cine sunteti de-a lungul procesului 
  • Atat de adevarat.Multumim pentru asta!Avem nevoie de asta!
Nikki: Da!Chiar si acum la 22 de ani ,incep sa imi dau seama ce fel de viata am in fata.Totul se invarte in jurul familiei si a vietii tale.Asa ca ia decizii bune si ai grija de tine.
  • Sa fii fata are si parti proaste,cum ai zis tu sa te integrezi,dar,care este partea ta preferata in a fi fata?
Nikki:Oh,cu siguranta toata distractia ,lucrurile minunate pe care le putem face cu accesorii si chestii.Cred ca putem fi mult mai jucause in viata cu stil si accesorii[fata de baieti]
  • Si partea care nu iti place?
Nikki: Noi inca traim intr-o lume in care femeile sunt vazute intr-un mod diferit fata de barbati.Vorbim mereu despre egalitate,si eu pur si simplu ma simt ca in realitate n-am ajuns acolo inca.Deci,sunt momente in care imi doresc sa fiu barbat pentru ca sunt lucruri pe care duar barbatii le fac

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2