sâmbătă, 21 august 2010

Stephen Moyer ii cere scuze lui Rob ca l-a facut las


Actorul din True Blood ,Stephen Moyer a dezvaluit ca i-a cerut scuze actorului Twilight ,Robert Pattinson pentru ca l-a numit "Cola Dietetica a Vampirilor"
Cearta a inceput anul trecut ,cand actorul englez Stephen a comentat despre Robert cand acesta a refuzat sa-si lase personajul sa bea sangele oamenilor in filmele cunoscute.
Stephen,care il joaca pe Bill Compton in seriile True Blood ,admite"I-am trimis un mesaj in care am spus "Hey sper ca realizezi ca a fost o gluma"L-am numit Las .Dar nu l-am numit pe El asa.M-am referit la personajul lui."
Actorul de 40 de ani a recunoscut din nou ca nu a vazut niciodata filmele Twilight si ca n-a citit cartile.
El de asemenea nu l-a cunoscut pe Robert Pattinson .El a spus"Eu nici macar n-am vazut Twilight.Nici macar nu cunosc cartile."
"Un singur lucru il stiu,cred ca bea sangele unei vaci decat sangele unui om"
sursa:HME

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2