luni, 16 august 2010

Nou interviu cu Taylor pt o revista Vanidades

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com
Exista ceva in special care te duce catre succes?

Taylor:Oamenii din jurul meu.Oamenii pe care ii iubesc,cum ar fi familia si prietenii mei.Ei sunt cei care ma duc spre succes.
Cum e sa devii faimos asa deodata?
Taylor:Emotionant.Aceasta saga a devenit cea mai buna baza pentru a-mi lansa cariera si a fost o minunata oportunitate.Sunt recunoscator pentru ca ma distrez facand filme si lucrand cu oameni talentati.
Care-i cel mai rau lucru al faimei?
Taylor:Sunt foarte multe lucruri bune si lucruri rele.Evident,lipsa de intimitate este rea.Nu e normal sa iesi si sa ai zeci de masini cu fotografi care te asteapta in timp ce-ti iei cafeaua.Dar cum am spus,sunt multe lucruri placute.
Ce faci ca sa te mentii cu picioarele pe pamant?
Taylor:Raspunsul consta in membrii familiei mele si prietenii mei pe care-i cunosc de multa vreme.Asta e slujba noastra,traim in lumea afacerilor,dar apoi revenim la normal.Putem sa fim faimosi,dar la sfarsit,vietile noastre sunt la fel de normale ca a altora.Stam acasa si nu traim viata care si-o inchipuie lumea.Sa pastram un echilibru in vietile noastre este important,si eu nu pot pierde asta.
Fiind faimos,poti sa iesi pe strada si sa nu fi recunoscut?
Taylor:Da,dar urasc sa fiu creativ.S-ar putea sa nu merg la cumparaturi sau la film,dar am locurile mele favorite,cum ar fi anumite restaurante care nu sunt foarte faimoase.Sunt momente in care nu-mi pasa si ma duc la bowling.S-ar putea sa se complice putin uneori,dar tot ma distrez,chiar daca ma intorc acasa gandindu-ma ca n-ar fi trebuit sa ies si n-o sa ies o vreme.
Care e relatia ta cu paparazzi?
Taylor:Uneori e frustrant,dar nu pot sa uit ca e ceva ce vine cu slujba.E greu de controlat,dar n-o las sa ma afecteze prea mult,altfel as inebuni.Sa raman calm este foarte important pentru mine si trebuie sa ignor ce ma deranjeaza.
Care a fost cea mai ciudata experienta cu fanii tai?
Taylor:N-as spune ciudata,dar cu siguranta pasionati.Eram pe covorul rosu in Australia si multi dintre ei imi cereau sa le semnez bratele.Una dintre ele avea haita tatuata pe mana,era un tatuaj adevarat.M-am semnat sub el si a doua zi cineva mi-a spus ca si-a tatuat semnatura mea.Nu stiu daca sa ma simt vinovat sau flatat.E doar prea pasionat.
Exista competetie intre actorii acestui film?
Taylor:Deloc.Nu m-as putea imagina filmand aceste filme fara prietenii pe care mi i-am facut aici.Ar fi un cosmar.Rob,Kristen si cu mine suntem prieteni foarte apropiati.Chiar si atunci cand nu lucram,incercam sa ne vedem intre noi in unele weekend-uri.Este o prietenie voinica pe care sper sa o tinem mult timp.
Anul trecut ai spus ca Taylor Swift nu ti-a scris un cantec si cateva zile mai tarziu ea a aparut la SNL,cantand pentru tine.Acum exista vreun cantec de care noi nu stim?
Taylor:Daca puteti sa numiti aia un cantec,atunci da,acela este singurul.Asta e tot ce stiu.Imi doresc sa va fi dat un raspuns mai captivant.
Ai fost vreodata in mijlocul unui triunghi amoros in viata reala?
Taylor:Cand eram in scoala primara.5 baieti vroiam sa fim prietenul aceleiasi fete.Dar n-a fost nimic serios,n-a fost iubire.N-as vrea sa fiu in aceeasi situatie ca protagonistii din Twilight.
Te-ai luptat vreodata pentru o fata?
Taylor:Daca e destul de importanta pentru mine,da,as face-o.Si da,am facut-o in trecut.
Te ajuta fizicul?Cum ai reusit sa-ti pastrezi muschii?
Taylor:Uneori imi doresc sa pot manca inghetata si mai trisez,dar cand am filmari pentru un photoshoot,trebuit sa fiu puternic sa-mi mentin forma.E greu sa faci muschi si e la fel de greu sa-i mentii.Cand sunt prea ocupat ca sa mai merg la sala sau n-am timp sa mananc,pot sa pierd din muschi repede si e de 10 ori mai greu sa-i recuperezi.
Ce-i diferit de data asta cu Eclipse?
Taylor:Sincer,am fost dezamagit.Erau multe scene de actiune pentru Jacob,dar cand se intampla toate cele intersante,Jacob e in forma de lup,asa ca au renuntat la unele lucruri care le-am facut de unul singur.Cel putin am reusit sa o sarut pe Kristen pentru prima data.Aia a fost cel mai tare.Ea saruta senzantional.
In afara de Twilight,cum iti alegi rolurile?
Taylor:Instinct pur,depinzand de ce mi se ofera.Trebuie sa citesc multe scenarii si daca gasesc unul care imi place,il accept.Depinde de poveste si personaj.Imi place sa ma provoc cu diferite subiecte.
Vei fi un super erou in urmatorul tau film?
Taylor:Nu,dar sper sa fiu curand.Urmatorul meu film se numeste Abduction.Tema este foarte interesanta - este vorba despre un adolescent care-si gaseste poza la sectiunea cu copiii disparuti.El realizeaza ca viata lui este o minciuna.
Iti vom vedea bustul gol in acest film?
Taylor:[rade] Nu.Ei bine,se va decide.
Jacob are multe scene la bustul gol in filme.Este aceasta parte din contract?
Taylor:E in scenariu.E amuzant sa fii in mijlocul strazii,sprijinindu-te de masina si sa fii fara tricou.A fost ciudat.Toata lumea era imbracata in afara de mine.In viitorul meu film nu exista scene la bustul gol.Depinde de personaj.Daca trebuie sa fiu fara tricou sau sa pierd din greutate,as face-o.
Ce parere ai despre Breaking Dawn,filmat in 2 parti?

Taylor:E o idee minunata.E greu sa transpui o carte de 500 de pagini intr-un scenariu de 110 pagini.Si Breaking Dawn are 800 de pagini.Povestile sunt putin mai complicate cu toate chestiile cu haita si copilul.E prea mult.Un singur film nu este de ajuns.
Care a fost cea mai buna amintire de la Twilight.Ce-ti va lipsi cel mai mult cand aceste filme se vor termina?
Taylor:Imi vor lipsi pantalonii scurti.[rade].O sa-mi lipseasca asa de mult.
Sunt vreo anumita marca?
Taylor:Nu stiu,sunt doar pantaloni scurti.Habar n-am.Dar acum ca m-ai intrebat trebuie sa stiu,data viitoare cand ii port o sa-i verific.
sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2