luni, 26 iulie 2010

Sabrina Frank vorbeste cu Glamour [Germania] despre intalnirea cu Robert&Kristen

Sabrina Frank a fost Vera in Eclipse,prietena lui Rosalie,din trecut.Partea ei pana la urma a fost stearsa din film.
Intr-un interviu cu GLAMOUR [Germania] a fost vorbit frumos despre Robert,Kristen si experienta ei pe platourile de filmare Eclipse.
Sabrina Frank spricht im Interview über Robert Pattinson und den 'Eclipse'-DrehKristen Stewart und Robert Pattinson mit identischer Zottelfrisur: Hot or not?
Glamour:Ai obsevat agitatia din jurul lui Robert Pattinson & CO.?
Sabrina:Da,si inca cum.Chiar e de necrezut ca fanii afla toate aceste locatii.In prima mea zi de filmare,eram dusi in mijlocul padurii - si cand am ajuns acolo,deja erau o multime de fani asteptand.Eram complet socata,dar soferul mi-a spus,fanii de obicei deja stiu,ceea ce se afla dinainte ce a stii chiar soferul.Pentru fani e minunat cand trece o masina in care s-ar putea sa fie Robert Pattinson!

Glamour:L-ai intalnit pe Robert in persoana?
Sabrina:Da,am stat de vreo 2 ori cu el.Per total a fost o calma si chiar placuta situatie.De asemenea am intalnit-o pe Kristen.Ii respect pe Robert si Kristen si treaba care o fac si sunt recunoscatoare ca am avut sansa sa-i cunosc.

Glamour:Ai simtit ca Robert & Kristen sunt inganfati?
Sabrina:E surprinzator ca actorii care au roluri mai mici in Eclipse,am dat peste multa aroganta.Unii oameni nici macar n-au dat mana cu mine sau nu m-au privit in ochi.Asta a fost superficial.Kristen si Robert pe de alta parte s-au uitat la mine foarte interesati,au dat mana cu mine si au ascultat cat am vorbit.Mi s-au parut foarte placuti si autentici,foarte diferit fata de ce te asteptai.

Glamour:La aceea vreme,se zvonea despre o relatie intre cei doi,tu ai vazut ceva ?
Sabrina:Nu.I-am vazut o singura data impreuna si cred ca sunt mult prea profesionisti ca sa se sarute pe platouri.

Glamour:Ai fost implicata in Eclipse timp de 4 zile,care au fost cele mai tari momente?
Sabrina:Sa-i intalnesc pe Robert si Kristen.Si sa vad cat de normali sunt amandoi.Mi-ar placea sa-i ajut cu ceva,pentru ca imi pare asa de rau.Trebuie sa te ascunzi tot timpul,pentru ca de garduri atarna fanii.N-au un minut pentru ei insisi.De asemenea,am fost luata din serios ca actrita,mi-a fost permis sa vorbesc in trailer de catre regizorul David Slade,ca oricare alt actor - si cu el despre rolul meu.A fost minunat.

Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2