miercuri, 7 iulie 2010

Robert in revista Top Teen [iulie]


In primul rand,iti multumesc pentru acest interviu,Rob.Cititorii nostri iti urmaresc cariera de aproape.
Sun norocos ca am asa o legatura frumoasa cu fanii.Poti sa te inspire uneori,

Ai visat vreodata cand erai tanar sa faci un film despre vampiri?
Niciodata.Visam sa am o cariera muzicala.Dar imi place sa joc ceva diferit fata de ce obisnuiam sa vad eu in filme.Vroiam sa fac un film in care actiunea,misterul dar si iubirea sa fie in centrul atentiei.

Cum ai descrie filmele Twilight?
Cu siguranta nu doar un film cu vampiri.Este o poveste de dragoste,ce cuprinde niste elemente in plus ce o fac mai interesanta.Exista in filmul acesta exact ce vroiam si de ce aveam nevoie.Succesul mi-a depasit asteptarile de fiecare data.

E greu sa-l aduci la viata pe Edward Cullen?
Intr-un fel este.In lumea vampirilor,sentimentele si pasiunile vampirilor sunt mult mai puternice.Ele sunt fiinte ciudate si se schimba tot timpul.Din pacate pentru Edward,toate sentimentele lui sunt concentrate asupra unui fete muritoare,deci asta probabil ii dezechilibreaza putin stabilitatea sentimentelor.Ca un romantic ce este,e inca capabil sa fie inspaimantator si un foarte puternic vampir.De aceea este dificil sa-l joci cateodata.

Oamenii compara iubirea lor cu Romeo si Julieta.
Da,este o iubire care trece de orice dimensiunea si poate invinge orice.Desi toata lumea stie ca este o relatie imposibila,exista o legatura puternica care leaga celelalte personaje de relatie.

Esti la fel de la pasional ca Edward?
Cu siguranta.Iubirea este un element important care mie mi se pare necesar in viata.Imi place sa fiu romantic,imi place sa ma indragostesc,sa ascult cantece de dragoste...

Care-i fata visurilor tale?
Nu-mi pasa de aspectul exterior.Nici nu am un anumit model,dar nici nu-mi place fata conventionala.Doar atata timp cat are propriile vise si traieste viata la maxim.

Ce-ti place sa faci in timpul liber?
Sa citesc.Chestii cu actiune,mistere,iubire.Daca sansa sa citesc o carte,o fac.

Cum te-ai descrie?
Nu stiu,sunt normal? [rade] .Ei bine,cu siguranta mai nebun decat baietii normali.Am doar o minte agitata care nu ma lasa niciodata.In afara studio-ului,imi place sa ma distrez.Imi place sa ma duc acasa si sa dorm in patul meu,chiar daca e mai dezordonat decat restul camerei. [rade]

Daca ti-ai putea pune o dorinta,care ar fi aceea?
Sunt foarte recunoscator acum,cred ca viata deja mi-a daruit multe binecuvantari.

Ti-ar place sa filmezi un film in Mexic intr-o buna zi?
Sigur! Imi place Mexic, era una dintre tarile pe preferate de vizitat.Imi place cultura si oamenii au fost foarte prietenosi cu mine.M-am distrat de minune aici.

Ai multi fani in Mexic care te sprijina,ai dori sa le transmiti un mesaj?
Stiu,am mai intalnit unii dintre ei inainte.Imi place sa impartasesc aceasta experienta cu ei.Ma simt norocos sa am parte de  afectiunea lor.
Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2