sâmbătă, 31 iulie 2010

Interviul cu Robert din Revista Bravo


Vampirul care a cucerit inimile fetelor din toata lumea cu rolul vampirului indragostit din "Twilight" vorbeste despre experienta filmarilor ,despre relatia cu Kristen si viata de actor.
Relaxat ,intr-un apartament confortabil dintr-un hotel de lux,intr-un moment in care se afla in topul lumii cinematografice,Robert Pattinson pare zapacit.
Marturiseste ca nu se astepta sa ajunga actor si ca a urmat acest drum doar pentru ca ar fi murit de foame daca ar fi ales o cariera in muzica.Inca putin contrariat de faima obtinuta dupa seria "Twilight",actorul a dezvaluit mai multe despre trecutul sau si despre cum face fata celebritatii,incercand sa ramana cu picioarele pe pamant.


  • Ramai in centrul atentiei in furtuna mass media care inconjoara seria "Twilight".Cum te descurci cu publicitatea aceasta exagerata?
Nu este chiar atat de greu sa fii in portura mea.Sunt oameni care au grija de mine,asa dar nu trebuie sa fac mari eforturi pentru a indeplini ceva .Un actor care e in postura mea este foarte rasfatat,asadar nu am de ce sa ma plang.
  • Poti sa iesi in oras fara sa fii inconjurat de multimile de fani?
Da,pur si simplu trebuie sa evit locurile foarte populare din L.A. sau Londra.Iar in ultimele luni am fost atat atat de obosit,incat nici nu imi mai imaginez cum ar fi sa ies intr-un club sau la o petrecere .In fiecare seara  adorm la 22:00,pentru ca sunt extenuat.Iar cea mai mare parte a timpului o petrec in camera mea de hotel ,citind scenarii,ascultand muzica sau cantand alaturi de cativa prieteni.
  • Femeile se arunca intotdeauna asupra ta?
Nu! Dar nici nu incerc sa le atrag atentia.In acelasi timp,nu vreau sa le dezamagesc pe fetele care cred ca sunt cool,ceea ce de fapt nu sunt.Sunt in continoare timid,desi asta se pare a fi o trasatura care le atrage pe femei.
  • De ce crezi ca s-a mentinut atat de mult interesul pentru filmele " Twilight" ?
Cu siguranta toata lumea asteapta momentul care Bella si Edward vor deveni,in sfarsit ,iubiti.Asta e marea pe care o simti cand urmaresti evolutia povestii si vezi catre ce final se indreapta .Vrei ca asteptarea sa fie aproape insuportabila.












  • S-a vorbit foarte mult despre scena in care Bella doarme intre Edward si Jacob
Mi-a fost foarte greu sa filmez acea scena.Nu ma simteam bine si uitam tot timpul replicile,ceea ce a acravat si mai mult situatia .M-a salvat Kristen care in acea scena trebuia sa se trezeasca brusc.Facea tot felul de mutre cand se trezea ,iar asta m-a facut sa rad si sa uit ca nu imi placea deloc scena aceea.
  • Cat de mult se aseamana personalitatea ta cu cea a lui Edward?
Exista cateva asemanari.Nici eu nu sunt deloc priceput in relatiile romantice.La un moment dat Edward o paraseste pe Bella fara nici o explicatie ,care daca el crede ca asta e cel mai bine pentru ea.Cu totii facem genul asta de greseli in viata personala Mi s-a intamplat si mie sa ma despart de o fata doar pentru ca nu credeam ca o sa mearga relatia.Si eu am fost parasit fara nici o explicatie...Cred ca imi lipseste o anumita finete atunci cand vine vorba de femei.Renunt foarte usor,chiar daca sunt atras de cineva..
  • Presa mondiala face in continuare speculatii despre relatia ta cu Kristen Stewart.Vrei sa spui ceva despre acest subiect?
Eu si Kristen am trecut printr-o aventura minunata datorita filmelor "Twilight".Suntem foarte apropiati si nimeni nu poate sa inteleaga prin ce am trecut noi doi in ultimii ani.Cand suntem impreuna ne intelegem foarte bine .Kristen e o fata minunata .
  • Peste zece ani ,cand vei privi inapoi in aceasta perioada din viata ta ,ce crezi ca vei spune?
Ca a fost o perioada minunata si nebuneasca si ca , probabil,a fost mult mai putin distractiva pentru mine decat ar fi trebuit sa fie.Cred ca abia acum incep sa ma bucur de perioada asta!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ms k l-ai pus chiar eram curioasa ..despre ce mai spune despre Twilight si Kristen

Trailer Breaking Dawn Part 2