sâmbătă, 3 iulie 2010

Ce ai vrea sa iei acasa de la filmarile Saga Amurg?

InStyle a intrebat cativa actori din Seria Twilight ce si-ar dori sa ia acasa de la filmari.

Robert Pattinson: Eu pastrez totul din film. Mi-am luat hainele lui Edward
Elizabeth Reaser: Este o bratara originala Esme, am vazut copii ale acesteia in magazine, dar vreau sa o pastrez pe cea care o folosesc in film, dupa ce se termina filmarile e a mea.
Taylor Lautner: Personajul meu mereu poarta jeansi scurti, eu asta mi-as lua, opinia mea.
Julia Jones: Parul scurt al lui Leah
Kellan Lutz: Jeep-ul lui Emmet, l-am dorit inca de la primul film
Tinsel Korey: Relatia mea cu fiecare membru din film, suntem ca o familie adevarat, relatia noastra este speciala.
Xavier Samuel: Vampirii arata foarte bine, asa ca as ramane cu jacheta lui Riley, cand fugi e ca si cum zbori, dar arata bine. 
Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2