luni, 19 iulie 2010

Bryan Singer l-a vrut pe Taylor Lautner in “X-Men: First Class”


taylor-lautnerRegizorul Bryan Singer a declarat recent ca l-a vrut pe Taylor Lautner(varcolacul Jacob din seria Twilight) in prequelul X-Men: First Class, insa, din cauza unor contracte semnate anterior, actorul nu a putut accepta oferta:
“Am vrut sa-l distribui si pe Taylor in film, chiar am vrut. Face insa unfilm in Pittsburgh intitulat Abduction, iar pe urma incepe urmatorul filmTwilight. Am vorbit mult despre X-Men, si amandoi am vrut sa gasim o solutie, insa e imposibil.”
Cineastul, inlocuit in ultimul moment de Matthew Vaughn, le-a mai spus celor de la Blastr ca nu va regiza Wolverine 2:
“Urmatorul meu proiect e Jack the Giant Killer, are actiune plasata in secolul XIV, si e foarte distractiv. Va fi un film epic.”
X-Men: First Class va fi regizat de Vaughn (Kick-Ass, si-i are in distributie pe James McAvoyMichael FassbenderAlice EveNicholas Hoult, Caleb Landry Jones, si pe Kevin Bacon.

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2