duminică, 27 iunie 2010

Robert vorbeste despre Kristen


Actorul din Twilight Saga-care joaca rolul vampirului Edward Cullen,fata de presupusa lui iubita,care joaca rolul lui Bella Swan -ii place sa vada cat de mult s-a schimbat actrita de 20 de ani,de cand au inceput filmarile si sustine ca sunt atat de apropiati incat nu mai au nevoie de comunicare verbala.
El a spus: " Ce imi place in special la ea este ca este exact ca mine ,nu ametita de fani si atentia presei.Ea ramane sincera si desteapta pentru varsta ei.Cu fiecare film ea s-a maturizat.In timpul filmarilor  Eclipse,am realizat ca s-a maturizat mult si a devenit o femeie adevarata.Si bineinteles ,este mult mai usor sa lucrez cu o persoana cu care am mai lucrat "
"Ne intelegem reciproc fara cuvinte.Pot sa ii spun lui Kristen toate problemele mele.Dar sincer nu trebuie ..pentru ca ea este in aceeasi situatie ca mine."
Actorul de 24 de ani spune ca este recunoscator pentru suportul  pe care Kristen il ofera atat pe platouri cat si inafara.
El a explicat pentru revista ruseasca "Grazia" : " Lui Kristen chiar ii pasa de mine.Sunt foarte recunoscator pentru asta.Ea este cea mai sincera si autentica persoana pe care am intalnit-o vreodata.Ea intotdeauna asculta sfaturile ce nu tin de interesele ei"
Fata de sentimentele lui Kristen ,Robert nu crede in iubire eterna.
El a adaugat:"Ideea imi suna ciudat.E atat de plictisitor sa-ti petreci intreaga viata cu aceeasi persoana"
Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2