marți, 15 iunie 2010

Robert şi-ar înşela iubita, dacă ar avea una

Robert Pattinson nu se gândeşte la căsătorie şi nici măcar nu ar putea să aibă o relaţie bazată pe fidelitate.  
"Nu am de gând să mă însor în curând. Aş putea în schimb să am o relaţie serioasă şi să mă culc doar cu o femeie, să îi fiu fidel iubitei mele, dar nu mă încântă nici această idee", a declarat actorul într-un interviu reat de contactmusic.com

http://image.take40.com/400x300/rob_pattinson_details_magazine_photoshoot_with_naked_women_400x300.jpg
Pattinson nu e mulţumit nici de aspectul său fizic. "Aş vrea să am părul mai frumos decât colegul meu de platou, Taylor Lautner. Şi pectoralii mai dezvoltaţi decât ai lui", a declarat actorul, deranjat de faptul că nu arată atât de bine precum Lautner. Totuşi, cei doi sunt amici, în ciuda faptului că sunt geloşi unul pe celălalt.

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2