luni, 28 iunie 2010

Kristen:picioarele mele ma urasc


Pe lângă "Twilight", vedeta îşi promovează noul film "Welcome to the Rileys". Kristen Stewart a declarat într-un recent interviu că se simte oribil la finalul fiecărei zile din cauza durerilor de picoare. 
“Simt că picioarele mele sunt foarte supărate pe mine din cauza pantofilor pe care-i port. Asta a fost mereu cea mai mare problemă a lor. Şi de asta mă urăsc”, a spus vedeta, notează TheCelebrityCafe. Stewart îşi doreşte mai mult timp pentru ea, dar în ultima vreme a fost ocupată cu acţiunile de promovare ale celei de-a treia părţi din seria Twilight şi cu premiera unei noi drame independente în care deţine rolul principal – cel al unei prostituate adolescente - “Welcome to the Rileys”. 
“La finalul fiecărei zile, sunt totuşi extrem de agitată pentru că rămân singură şi am timpul meu, puţin. Şi atunci ajung să-mi stric noaptea şi ziua următoare pentru că nu ştiu ce să fac”, a spus vedeta, potrivit revistei People.
Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2