miercuri, 2 iunie 2010

Interview

Kristen si Taylor Lautner au ajuns in Australia saptamana aceasta pentru a promova Eclipse,al treilea film franciza Twilight.Daryn King de la TheVine i-a intalnit pe amandoi intr-o camera aglomerata de hotel in Sydney -amandoi radeau.


    Kristen(tocmai mancase ceva) : Oh Doamne asta e asa de neplacut.
    Taylor(spre mine explicandu-mi) :Ea tocmai a incercat unul dintre batoanele mele de proteine ,pe care trebuie sa le mananc chiar acum.
Ajuta..dar sunt destul de nasuale


   Kristen: E dezgustator 
   Taylor:M-am gandit sa impart bucuria cu ea.

  • Deci care dintre voi doi ,gaseste o zi ca asta,usoara?
   Taylor: Ea cu siguranta
   Kristen: Oh da
( amandoi rad)
  • Simt un pic de ironie
Kristen: o pot face cu el .Devine chiar amuzant impreuna
  • Stiu ca esti intrebata mult despre un anumit film (aratand spre posterul din camera)dar vreau sa te intreb despre o reclama pentru Porsche
Kristen: Oh Doamne


  • Trebuie sa spun ca este o interpretare destul de subtila si nuantata pentru o fata de 9 ani.
Kristen :Multumesc
Taylor (aplecandu-se spre Kristen):Ce-ai facut?
Kristen: Primul lucru pe care l-am facut vreodata .Am aparut intr-o reclama de la Porsche
  • Iti amintesti cand ai filmat-o?
Kristen: Mda ,chiar foarte bine .A fost distractiv.Am crescut pe platouri.Mama este scenarista si tata este implicat in de-astea cu TV.A fost ciudat pentru mine sa fiu pe platourile unde am obtinut o slujba .Am crescut impreuna cu ei.

Taylor : Wow
  • Te-a ajutat asta pentru mai tarziua.?
Kristen: Probabil ,vreau sa zic ,nu stiu, nu ma pot imagina facand altceva.
  • Ei bine, reclama cu Persche a fost unul dintre lururile care iau atras atentia lui David Fincher.Ai mentionat ca ti s-ar parea prea rusinant sa stai si sa urmaresti Panic Room.
Kristen: Mda,ar fi .Nu l-am vazut de foarta multa vreme.A fost o filmare lunga,si sunt foarte incantata ca Jodie(Foster) a fost prima impresie pe care am primit-o de la o actrita.
  • Apropo Taylor cat de serios ai fost tu in rolul lui Sharkboy ?
Taylor : La acel moment ,am fost destul de serios .Aveam 12 ani si eram un supererou..Credeam ca asta era super Cool.(rade)
  • Poti sa urmaresti acel cantec de leagan"Dream Dream Dream" pe care a trebuit sa il canti?
Taylor rade un pic cam tare
Kristen: Trebuie sa vad filmul asta.


  • Totusi ,Taylor pe atunci arataii niste miscari Cool de arte martiale .Nu stiu sigur cate erau CGI
Taylor: Nu pot spune ca totul era real .Am facut arte martiale axcesive.
Kristen:Ar trebui sa pui asta pe Youtube .Fara gluma.


  • Si cast-ul Saturday Night Live au aflat despre tine.Cred ca ai fost prima persoana care ai facut o saritura pe spate in timpul monologului.
Taylor: Oh! Aia a fost amuzant.Aia a fost real.
Kristen:Am fost asa de speriata cand am urmarit aia.Daca alunecai..?
Taylor: Crede-ma ,si eu am fost emotionat.Si eu eram ceva de genul ,daca o sa faci SNL,va trebui sa faci orice.Deci..umm..am interpretat o fata


  • Cred ca in felul asta ai intalnit fani
Taylor: Cativa,Cativa..
  • Kristen ..in ultima vreme nu prea ai mai jucat in roluri Funny.
Kristen:Intrun fel e ciudat..ciar si in comedia in care am jucat(Aventure land) tot eu eram cea serioasa.
  • Tu erai cea melancolica inconjurata de trazniti.
Kristen :Imda
Taylor: Ai fi extraordinara intr-o comedie .Serios..Vreau sa faci una..
Kristen:Ar trebui sa facem una impreuna
Taylor:Ok ..perfect
  • Am prins The Runaways in New York ,apropo te-ai descurcat de minune.Te tenteaza ideea de a lasa toate acestea in urma si sa te alaturi unui grup de fete?
Kristen: Sunt unele lucruri pe care as vrea sa le fac in spatele unui personaj care nu sunt eu,deci nu, probabil nu.Dar chiar mi-au placut filmarile alea.A fost cool .
  • Ceea ce intradevar vreau sa va intreb despre Twilight este ,cat de bine va descurcati in mijlocul acestiu fenomen?
Taylor: Cred ca cel mai important este sa te tii de lucrurile pe care le faceai si  inainte,prietenii si familia ta.Este foarte important.
Kristen: Gandindu-te ca este toata viata ta cand de fapt este doar slujba ta,incepe sa devina nebunesc.
  • Stiu ca sunteti intrebati foarte des despre partea negativa a faimei ,dar inafara de munca,sunt momente in care va bucurati de faima?
Taylor: Inafara de munca..sa cunosc oamenii
Kristen: da si acces total
Taylor : Da,da si acces total.




Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2