miercuri, 23 iunie 2010

Interview with Billy Burke about Eclipse

 
" Eu si Bella am avut o scena in bucatarie ,care a fost cam ciudata - ma simteam obligat sa vorbesc cu ea despre sex si protectie si toate alea. Chiar si acum ma simt putin nervos din cauza asta" spune Billy"
Billy spune in fata Radioline.com-ului ca a fost incantat sa lucreze cu Kristen ,deoarece amandoi au aceleasi metode de a interpreta rolurile.
" Ne-am facut o idee despre ce am vrea sa vedem ca se intampla si tocmai am spus-o "
Membrii din Cast-ul Twilight sunt foarte talentati .Robert Pattinson canta la chitara ,Jackson face parte  dintr-o  formatie  .
Billy este intr-o relatie buna cu muzicienii din Twilight,si ii complimenteaza chiar.
" Rob e foarte talentat ,Jackson e foarte talentat chiar si Kristen canta putin"
Billy a avut primul sau  concert in aceeasi noapte,la faimoasa House of Blues din Hollywod
El a marturisit:
"Nu am cantat Live in ultimii 14 ani .La repetitii, cu doua nopti inainte de spectacol ,totul a venit impreuna.A sunat mai mult ca inregistrarea , lucru ce ni-l doream "
Despre Eclipse ,Billy a spus ca:
" Este cel mai bun film din toata seria si apare in cinema pe 30 iunie "

Sursa  

 
 
 

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2