vineri, 11 iunie 2010

Interview Taylor Part a-2-a



Cool Girl: Intre " New Moon"  si " eclipse " ai reusit sa faci un alt film ," Valentine's Day",in care ai jucat alaturi de iubita ta de pe atunci Taylor Swift.Cum a fost?

Taylor:A fost foarte fun!Chiardaca relatia mea cu Taylor n-a mers ,m-am simtit ca intr-o vacanta.Mai ales dupa atatea filmari in pielea unui varcolac..Mi-am luat gandul de la Jacob o perioada si cand ne-am apucat de filmari pentru " Eclipse" m-am simtit foarte fresh!

Cool Girl: Pentru urmatorul tau film " Abduction" ,te-au lasat sa-ti alegi singur iubita de platou.How cool is that?!

Taylor:Daaa,super! Si,pe deasupra ,cred ca am facut o alegere foarte buna! Lily Collins ,fiica muzicianului Phil Collins ,e o actrita despre care sigur veti mai auzi.Si arata si super-bine!

Cool Girl: Asta inseamna ca n-ai ales-o doar pentru calitatile actoricesti...

Taylor: Pai imi cam place ,da ! Nu stiu di viceversa ,ramane de vazut..Poate o intrebati voi pentru mine.. (rade)

Cool Girl:Ai devenit o vedeta atat de mare ,incat fanii din toata lumea te idolatrizeaza.Te-ai asteptat la asemenea rectii?

Taylor: Sa fiu sincer ,si daca il juca altcineva pe Jacob ,tot la aceeasi isterie s-ar fi ajuns.
Chiar nu cred ca am vreun merit in chestia asta..Scenariul filmelor e similar cu actiunea din carti,asta si-au dorit si fanii care il iubeau deja pe Jacob,pot doar sa ma bucur ca sunt parte dintr-un asemenea proiect!

Cool Girl: Ce planuri ai mai departe,cam in ce gen de filme ai vrea sa joci?

Taylor: Cred ca vreau o pauza de la povesti cu vampiri..Imi plac foarte mult filmele de actiune.Si intotdeauna am cautat personaje care sa se implice si fizic,deci o drama-action ar fi ideal.

Cool Girl:Daca s-ar face un film despre viata ta ,cine ar juca rolul principal?

Taylor: Oricine altcineva ar spune Johnny Depp dar eu ma multumesc si cu Brad Pitt sau Matt Damon.(Rade).Daca ma intrebi cariera cui as vrea sa o parcurg ,raspunsul este clar Matt Damon.Imi place la nebunie seria "Bourne"!

Cool Girl : Care este cel mai nasol obicei pe care il ai?

Taylor: Imi batai genunchii continu! Pana si pe mine ma enerveaza chestia asta , imi imaginez cat de deranjant poate fi pentru adulti

Cool Girl: Asta inseamna ca ai fi bun la cantat la tobe ! Chiar ,te descurci la vreun instrument muzical?

Taylor:Ha-Ha culmea,intotdeauna mi-au placut tobele! Nu mau atras alte instrumente ..probabil atractia asta are legatura cu genunchii mei ( rade)

Cool Gilr : Cam ce gen de muzica asculti ?

Taylor: Am pe iPod mult techno,imi da o stare foarte buna ,mai ales inainte de filmari.Dar ,in general gusturile mele se schimba in functie de moment nu ascult ceva anume.Daca imi place o piesa..cumpar tot albumul tripei respective  pentru a vedea despre ce e vorba ..

Cool Girl :  Si cum vezi Date-ul ideal cu o fata pe care vrei sa o surprinzi!

Taylor:Asalege oricand o aventura extrema in locul unei cine la restaurant!Mars cu motocicleta pe autostrada,catarat pe munte,orice merge aici.Dar asta nu inseamna ca i-ar placea si ei lucrurile astea.Asa ca varianta de compromis ar fi o partida de biliard ,o plimbare cu barca ,daca nu,macar un picnic in padure!

Cool  Girl :La capitolul Fashion ,esti la curent cu tendintele?

Taylor : Not Really! ,Dar ma straduiesc ! Fac mult sport ,asa ca stau in trening mai tot timpul.Cand nu sunt la costum...
Sursa: Cool Girl Summer

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2