marți, 29 iunie 2010

Interview cu Boo Boo Stewart

booboo stewart bev hills boy 06
Stiai cat de mare era Twilight cand te-ai dus la auditii?
Boo Boo:Twilight este imens si eu eram: wow, nu pot sa cred ca fac parte din asta.

Cum s-a schimbat viata ta dupa acest rol?
Boo Boo:Cred ca am ramas la fel[rade]. Familia mea este impreuna cu mine mereu si ma tine cu picioarele pe pamant.

Esti recunoscut in public acum?
Boo Boo:Da, sunt recunoscut. De fapt am fost in Aquarium Sydney si o fata a venit fugind la mine. Ea si mama ei erau incantate. Asta a fost misto.

Cum sunt fanii Australieni in comparatie cu cei din US?
Boo Boo:Ei au accent. Asta a fost un pic socant. Imi doresc si eu sa am un accent.

Ce cred colegii tai despre tine?
Boo Boo:Am acelasi grup de prieteni de mult timp. Sunt doar eu. Nu m-am schimbat,incerc sa nu fac asta.

Exista asemanari intre tine si personajul tau, Seth?
Boo Boo:Da, cred asta. Odata la scoala profesoara mea mi-a zis ca am facut-o sa rada cand am intrat. Asta e imaginea personajului. Cand se plimba intr-o camera, oamenii doar zambesc. El seamana cu un tip cu picioarele pe pamant, un tip fericit.

Te-ai simtit un pic ca un copil nou la scoala cand ai venit mai tarziu la bordul acestei serii?
Boo Boo:Toata lumea era draguta. Eram in cabina de machiaj si vampirii veneau si faceau cunostinta cu mine. Intre scene, Kristen[Stewart] a venit si a facut si ea cunostinta cu mine.

Ai putut sa faci vreo cascadorie?
Boo Boo:[suspina]Din pacate cand ne batem, noi suntem lupi. E cam plictisitor. [rade]Nu poate fi diferit un lup?

Esti Team Jacob sau Team Edward?
Boo Boo:Personajul meu este evident intre ele. Mama este presedinta clubului Seth. [rade]Sunt Team Seth.

Ce crezi despre aceste echipe?
Boo Boo:Nu cred ca asa ceva s-a intamplat in vreodata in alt film. Este foarte misto sa faci parte din ceva de genul asta.

Ce crezi despre fetele care au postere pe pereti cu Robert Pattinson si Taylor Lautner?
Boo Boo:Asta e de fapt un lucru amuzant. Prietenul meu zicea: "Da, trebuie sa ma duc la magazin sa cumpar cateva reviste pentru sora mea pentru ca vrea un poster cu tine". Acum sora lui are un poster cu mine pe peretele ei.[rade]

Care a fost cea mai nebuneasca intalnire cu un fan?
Boo Boo:Am fost odata sa semnez autografe si o fata a venit la mine si dupa aceea a fugit. Mi-a zis:"Arata-mi palma ta!Sunt o cititoare in palma!". Atunci i-am arata palma mea, dar am uitata ce a spus. Am fost in stare de soc, ea avea atat de multa energie. Dupa aceea a fugit incantata.[rade]

Cum este o zi obisnuita pe platou?
Boo Boo:Esti cu totul acolo pentru a face un film, si este un film pe care milioane de fani vor sa il vada si care il iubesc. Ajungem, probabil, pe platou, aproximativ la sapte dimineata. Mergem sa ne machiem, sa ne imbarcam si sa memoram replicile noastre. Directorul nostru a fost un tip foarte misto, te face sa te simti ca acasa, de indata ce ai ajuns pe platou, deci nu esti emotionat.

Ai gasit paparazzi in jurul platourilor de filmare?
Boo Boo:Ei au construit ziduri si astfel paparazii nu au avut acces in platou, dar ei erau intre copaci. Asta a fost o nebunie. Asta a fost prima mea experienta cu paparazzii.

Este o barfa din spatele platourilor pe care poti sa ne-o spui?
Boo Boo:Nu sunt un baiat barfitor. A fost un moment cand ma uitam imprejur si David Slade, regizorul, facea lovituri de karate in fata camerei. Asta era foarte amuzant.Sper ca asta sa fie pusa pe DVD. As vrea sa am uit la ea.[rade]

La ce ne putem astepta de la Eclipse?
Boo Boo:Categoric actiune! Ei au vrut sa pastreze romantismul, dar exista si actiune, de asemenea.Cred ca baietilor le va placea asta.

De ce iti va fi dor atunci cand o sa se termine de filmat saga?
Boo Boo:Cand filmezi cu oameni, vei deveni o familie. Ai intr-adevar legaturi cu unii dintre ei. Intotdeauna am fost trist atunci cand s-au terminat filmarile. Ai parte de momente bune, chiar si daca trebuie sa te trezesti devreme.[rade] Este foarte distracitv. O sa imi fie dor de ei.

Ce ai de gand sa faci cand toate acestea o sa se termine?
Boo Boo:De fapt, eu si cele doua surori ale mele, Maegan si Fivel, calatorim imprejur cantand(cu trupa noastra, The Stewart Clan). Eu cand la chitara. Ma vad facand muzica si actorie. De asemenea, am o carte de benzi desenate care trebuie sa iasa.

Sursa

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2