luni, 17 mai 2010

Interview cu Robsten si Taylor pentru USA Tuday

CHICAGO-Elegant ,Robert Pattinson are un ras molipsitor ce nu s-ar potrivi cu vampirul Edward Cullen.
Cazual si totusi cool ,Kristen Stewart poate fi o adevarata vorbareata ,fata de Bella Swan.
Fata Norocoasa Nu-i Asa?
"Mda ,dar asta este numai in filme",spune Stewart despre aducerea la viata a nebuniei din seriile extrem de populare Twilight "Eu sunt doar un fan .Daca citesti o poveste si iti place si te conectezi la ea ,probabil inseamna ca te-ai implicat si eu am ocazia sa fac asta la cel mai slavit nivel anume"
Fantezia de la Hollywood de obicei se amesteca cu realitatea de zi cu zi pentru aceste 3 staruri.Dar in aceasta zi de Mai,febra Twilight se dezlantuie pe Studiourile Harpo in timp ce actorii sunt in culise dupa ce au inregistrat un show-ocazia?Eclipse,al treilea capitol din franciza cu castiguri de deja 1 miliar de dolari ,ce va fi lansat pe 30 iunie.
Desi in ultima vreme, nebunia s-a mai calmat intr-un fel,judecand dupa marele numar de coperti de reviste fara twilight pe ele 
"Nu stiu daca asta este intradevar motivul ,dar am invatat sa ne ascundem mai bine in acest ultim an"spune Pattinson
"Absolut,asta este motivul",spune Stewart "Ei doar inventeaza o poveste pentru a se potrivi cu pozele ,n-au parte nici de poveste .Noi suntem doar buni ascunzatori acum"
Actoriii sunt nerabdatori sa vada ce reactii a avut publicul la ecranizarea Eclipse si sunt multumiti ca fiecare moment a fost trait din plin:groaza,romantismul ,interactiunea dintre cele 3 personaje ,umorul din rivalitatea lui edward cu jacob black.Mai ales dupa ce au format o alianta pentru a o salva pe bella de banda de vampiri noi-nascuti
Salariile lor au crescut Stewart si Pattinson duc acasa suma de 7-5 milioane de dolari fiecare plus procentul brut ,Lautner primeste 5 milioane de dolari-in timp ce bugetul productiei a crescut la 65 milioane de dolari
Profilele lor s-au dezvoltat cu fiecare film si statutul de celebritate le permite sansa de a se amesteca cu proprii idoli
"Am facut o poza cu Ron Howard anul trecut la Oscaruri",isi aminteste Pattinson"Am crezut ca a fost cel mai amuzant lucru .Am intrebat,Este pentru copii tai?,El a spus..Nu este pentru mine,vreau sa o am pe telefon"
Colac peste pupaza fica lui Howard joaca in Eclipse.
Robert ica trebuie sa se intalneasca cu idolul lui Jack Nicholson 


Stewart se lauda:"Eu m-am intalnit u el"
Pattinson:"Ce?Cand v-ati intalnit?
Stewart:"La o ecranizare pentru Into the wild ",drama regizata de Sean Penn "El era exact cum iti inchipui ca este"
Robert sunand suparat:"Nu mi-ai spus niciodata asta"
Lautner li se alatura:"Eu nu l-am intalnit dar am stat langa el la un meci cu Lakers"
Pettinson spune exasperat:"Ce?" 


Ceea ce s-a decis este ca regizorul filmului Breaking Dawn va fi Bill Condon, producatorul ce a stat la baza realizarii filmului DreamGirls la oscar pentru cel mai bun scenariu.
L-au intalnit ei pe Condon,care deja a postat o scrisoare pe FaceBook pentru a-i asigura pe fanii ca apreciaza materialul si nu va fi un musical?


Lautner da din cap ca da
Pattinson"Cand l-ai intalnit?"
Lautner:""Intr-o zi"
Stewart:"Ati avut o intalnire?"
Lautner:Nu,nu"
Pattinson:"Eu l-am intalnit exact acum 3 nopti"
Stewart:"Ei bine,evident el nu vrea sa ma intalneasca pe mine"


 
 
 
 
 
 

 

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2