marți, 13 aprilie 2010

Interviu cu Robert in revista " El Escolar"



Q:Ce caracteristica ai in comun cu,personajul tau,Edward?
R:Cred ca incapatanarea.Sunt cam obsesiv si posesiv.

Q:Esti o persoana romatica in viata reala?Care este cel mai romantic lucru care l-ai facut?
R:Nu facut multe chestii romantice in viata mea.

Q:Twilight te-a facut unul dintre cei mia faimosi actori din lume.Cum ti-a schimbat asta cariera?
R:Inca sunt uimit.Oamenii iti ofera slujbe la care nu ai visat vreodata,dar este si socant ca nu trebuie sa te prezinti la nicio auditie.Este o situatie socanta din mai multe puncte de vedere.

Q:In toate intalnirile pe care le-ai avut cu fanii,a facut vreo unul ceva care sa te faca sa razi?
R:Da,mai tot timpul.Mereu mis e pare amuzant cand vin oameni mai in varsta.A venit o data o doamna care avea cam 90 de ani.E destul de ammuzant.

Q:Il apreciezi pe Edward mai mult cu fiecare film?
R:Cand am citit "New Moon"am avut idee cum trebuie sa-l interpretez in primul film.Este aceeasi idee de care ma leg,la fel ca si umanizarea lui Edward.In primul film este un personaj static de la inceputul la sfarsitul filmului,un personaj ideal;dar in al doilea film el face o greseala care este recunoscuta de toti,inclusiv de el.De cand am citit cartea mi-a placut de el ca personaj si am incercat sa transit aceleasi sentimente de la primul film.

Q:Daca ar fi o lupta intre Edward si Jacob,cine ar castiga?
R:Nu stiu.Cred ca Edward ar castiga,daca am citit eu corect cartea.Deci cred ca as putea sa zic asta,din cauza ego-ului meu.

Q:Si daca ar fi o lupta intre tine si Taylor?
R:Am auzit acum cateva zile ca Taylor a acceptat o lupta cu jurnalistii.Eu nu as accepta asa ceva niciodata.Si dupa ce am vazut casetele cu Taylor practicand arte martiale de la 9 ani,clar nu as accepta nimic.

Q:Cum ti se pare transormarea fizica a lui Taylor?
R:Nu l-am vazut pe Taylor inainte decat atunci cand a inceput sa filmeze pentru "New Moon",iar cand l-am vazut reactia mea a fost ca a celorlalti.Era ceva de genul"Mmmm...acum trebuie sa ma duc la sala



Interviul in engleza il puteti  gasi Aici

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2