joi, 8 aprilie 2010

Interview cu Ashley

  • Poti sa ne vorbesti despre SkateLand?a durut sa nu poti sa fii la Sundance pentru film?
Chiar am vrut sa fiu acolo.Pentru oricine care nu stie,SkateLand este un film independent pe care l-am facut exact dupa Twilight.Este un film al carui actiune are loc in 1980 .A fost regizat de Tony Burns si cand a ajuns la Sundance ,eu chiar am plans .Eram in New York,la conferinta de presa pentru New Moon si acela era singurul lucru pe care il vroiam si de care aveam nevoie.Aveam Twilight si tocmai semnasem pentru 'The apparition",si eram personaj principal ,ceea ce era incredibil.Si apoi am spus ca mi-ar placea ca unul dintre filmele mele sa ajunga la Sundance .Nu voi merge la Sundance decat daca am un film acolo pentru ca,cateodata e un fel de circ.Deci,am intrat,am fost foarte fericita si apoi zapada a stricat totul.

Incepem repetitiile pentru"The apparition"si trebuie sa fiu acolo pentru intreg filmul .Avem multe de discutat .Si s-a ajuns la o discutie ,in ultima clipa,daca ma duc sa fiu ninsa la Sundance sau daca ma duc sa fiu ninsa in Berlin si nu as mai fi putut sa ma intorc.

  • Pentru The Twilight saga:Eclipse DAvid Slade ti-a dat vreo prigrama,asa cum a facut si Chros Weitz pentru New Moon?
Nu,cu siguranta nu ne-a dat asa ceva .Dar,fiecare actor a stat si a avut conversatii cu el ce au tinut cateva ore .El a mers in alt fel ,dar de asemenea a fost foarte deschis cand a venit vorba de formarea unei colaborari.
  • Ai citit noua carte a lui Stephenie care se lanseaza acum?
Te referi la Midnight Sun care nu a iesit inca?Am citit ceva din ea ,probabil in timpul Twilight inainte ca toate acelea sa se intample si sa se lanseze 
  • Nu aceea carte ,ci romanul care tocmai este lansat "the short second live of Bree Tanner",inainte de premierea Eclipse?
Nu, pe aceea nu am citito
  • Lasand deoparte Tilight ar fi alt gen pe care ti-ar placea sa-l experimentezi?
Mda,eu am o poveste diferita fata de a celorlalti ,si cum lucrurile mi se intampla.Sunt atat de multe lucruri pe care inca nu le-am facut.Vreau sa fac tot ce nu am facut pana acum .Cu siguranta vreau sa fac o comedie.Cred ca un musical  ar fi foarte haios.

Niciun comentariu:

Trailer Breaking Dawn Part 2